Det kanske bara ÄR lite deppigt just nu helt enkelt...

Har kännt mig lite smådeppig de senaste dagarna. Lite sådär oprecist deppig.
Och hej halloj, där kom mensen. Jaha. Då borde ju humöret pika kan man ju tycka.
Icke. Kan iof bero på att jag läst in mig lite på ämnet "Jämställdism".
Jag blir mörkrädd, vill krypa ihop i fosterställning och ge upp om världen omg.
Till er som tycker att det låter som en vettig rörelse kan jag rekomendera
Genusfolkets.se och deras artickelserie som djupstuderar vad de egentligen står för.
 

Men det är något mer. Det kanske bara ÄR lite deppigt just nu helt enkelt...
Jag gräver ner mig resten av dagen och återuppstår, glad och ny imorgon Fredag!!


Matilda

Kanske vi ska ta en kväll men extra mkt vin och massa snus snart och bara må dåligt/bra/medel ihop? :) Kram

Svar: Det måste vi! Minns fortfarande, med värme, när vi blev fulla på ljummet vin, mitt på blanka dagen! Kul hade vi och klokare blev jag!
aliaslillamy



URL: http://matildarodin.blogg.se


Matilda

Så har ändrat bakgrunden nu, ska ta tag lite i de andra färgerna senare. Hinner inte riktigt nu.

Svar: Tack! Blir glad av gult!! Kanske kan du klura på en lite tuffare design någon gång när du har tid. Något som speglar min "arga" sida :)
aliaslillamy



URL: http://matildarodin.blogg.se


Regina

Ibland är det ospecifikt deppigt, och det gäller att komma ihåg att det är ok. Att gräva ner sig kan behövas ibland, för att komma tillbaka igen. Jag känner mig överlag mycket harmoniskare sen jag lärde mig att acceptera att jag deppar ibland, och jag vet ju att det aldrig varar för evigt.
Hoppas det känns bättre snart! Kram Regina

Svar: Hm... Mycket bra verktyg! Jag har använt det synsättet förr men glömt bort hur bra det funkar. Tack! Det var mycket värt! Ofta känns det som en rikedom att ha er läsare, som jag egentligen inte känner, men ni tillför mycket i mitt liv. Känns som det är dags att jag lär känna er lite bättre!
aliaslillamy



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?