Nattugglan....

Jag äääälskar att sova!
Det är skönt, välgörande och hindrar mig från att hitta på allt för mkt dumheter...

Så nu när en täppt näsa och feber hindrar mig från min date med John Blund så hamnar jag framför datorn. Efter en timmes surfande, då jag drömt om vårt drömhus, hamnade jag (självupptaget nog) på min egen blogg. Ego schmego!!

I brist på annat började jag kolla gamla inlägg och inser till min fasa att "det var bättre förr"!
Jag var roligare, argare och skarpare...
Kort sagt så är den versionen att föredra framför denna deppiga, slöa person.
Efter att ha skrattat åt mig själv och mina tidigare äventyr kan jag rekomendera några inlägg i synnerhet:

Traumatiserade hönor och bajsattacker


Min hat/kärlek till minigolf

Hur tänkte gud?

Skogens vidunder....


Är bara några beskrivningar av mina äventyr (ska tas med en näve salt) som jag så här i efterhand kan skratta åt!! Hoppas det kan lätta upp någon annans humör!!

Kärlek och harmoni!



NIna

Just det, jag fick aldrig tid till att kommentera det kloka du skrev om att försöka vara nöjd med vad man har men att det inte är lätt då ni försöker få barn. Jag blir mkt berörd av detta.

För oss tog det närmare 1,5 år innan vi fick ett plus och det är den värsta tiden i mitt liv. Jag mådde så dåligt och jag tycker att inte bli gravid är bland det värsta man kan utsättas för, i vår värld. Nej... det är det väl egentligen inte. Men det är iaf grymt.

Jag hoppas du tacklar detta bättre än vad jag gjorde, jag får en känsla av det.

Jag håller alla mina tummar och önskar av hela mitt hjärta att det lyckas den här gången för er.

Lycka till så in i bängen!!!



URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?