Suuuk

Hej på er! I den Myiska villan händer det saker. Inför kommande sammanboende med den äldre generationen har jag börjat rensa bland mitt porslin. Maken dör nog förvåningsdöden när han kommer hem. I vanliga fall är jag hamstern och porslinet maten. Jag var på väg att hiva iväg en massa grejor
när syrran hojtade åt mig att sälja på facebook istället. Hon fick en chans och jag är 250kr rikare. Fiffigt!
 
Samtidigt är maken på jobb-resa.
 
Samtidigt är barnen hemma från förskolan pga feber (de är dock lika pigga som vanligt).
 
samtidigt har jafg38,8 C i feber och min hjärna känns som tuggummi.
 
Samtidigt är hantverkarna här och jobbar på badrummet.
 
Samtidigt har jag maxat 4 timmars sömn i snitt föregående vecka.
 
Samtidigt ska toalettstol och badkar beställas.
 
Samtidigt är huset i kaos och saker överallt.
 
Barnen har dessutom bajsat två gånger var idag, spillt ut 4 glas dricka och försökt doppa sopen i toan.
 
Ni fattar. Mymamman är nära en hjärnblödning och mutar barnen med allt sött i hela huset...
Syyyyynd om mig!! Ja ä suuuk!!


Oxhen

<3



URL: http://oxhen.wordpress.com/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?