Feministpeppen räddar min dag

Jag som knappt uppdaterar, skriver eller svarar på era fina kommentarer fick en smärre chock igår när jag upptäckte att jag valts ut till Feministpeppen Hos Calleism och NoBoyToy !! Jösses va gott och varm det blev innombords!! Jag har följt feministpeppen, där feministbloggar lyfts varje Tisdag, och nöjt botaniserat och hittat favoriter. Döm om min förvåning när mitt eget namn dök upp hos Calleism och en uppmuntrande kommentar i mitt kommentarsfält. Jag som känt mig usel och lågpresterande, som m hjärnan gått och blivit förstoppad - jag behöver ett utlopp men hur mycket jag än tar i så kommer det inget... (I brist på bättre jämförelser). Nu ska jag försöka skriva något smart... när jag tupplurat :)


Matilda Rodin

Hurra, hurra, hurra! Självklart ska du vara med där! :) vilken grej!!

Svar: Tack gullevän!!
aliaslillamy



URL: http://rodinma.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?