Läget

The line must be drawn here!! Vi avskaffar Måndagar och deras dåliga inflytande på andra dagar exempelvis Söndagar och Tisdagar som inte kan låta bli att ta intryck av detta dåliga sällskap!
Hörde jag ett "Amen"? I samma anda avskaffar vi fläskkorv, magsjuka, torrt fikabröd, svagt kaffe
och underlivssvamp! 
 
Alla som trodde att andra avsnittet i "Fittstim, min kamp" skulle räta ut alla frågetecken och visa en nyanserad bild av feminismen fick en ordentlig spark på snippan. Det blev en regelrätt attack och en totalt katastrofal bild som pumpades ut. Mångas första möte med feminismen blev denna hädelse. Jag måste lämna det därhän för jag orkar inte ens tänka på eländet.
 
Jag har börjat en ny kurs: "Genus och litteratur", tänker att det passar bra med tanke på att målet med studierna är en lärarexamen i historia och svenska. Men framförallt: Kuuuuuul!!!! Ska bara få ihop heltidsstudier med en total frånvaro av barnomsorg - än så länge. Vi väntar ju på en plats.
 
Kort uppdatering av läget!
Jo! jag har en bloggkris också men mer om den sedan! Pöss!
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?