Galen!

Jag har haft ett litet blogg-break i helgen. Dels för att jag skrivit en litteraturanalys av "Ett eget rum" av Virginia Woolf och dels för att jag drog ut min dumma tand i Fredags och nu har "hålet" blivit infekterat och bultar/värker så att jag blir galen. GALEN!! Men Virginia Woolf, vilken kvinna! Jag läste boken, sedan gjorde jag lite research och så gav jag mig på boken igen. Det var ett ljuvt och gldjande möte vi hade, jag och "Ett eget rum". Nu analysen gjord och jag har njutit. Denna bok är som en lök, måånga lager, och jag kommer att återvända minst en gång per år. Det var kärlek vid första ögonkastet.
Nu ska jag lägga mig och grina illa med min bultande käke och förbanna min usla kropp. Kram på er!


Oxhen

Kram <3

Svar: <3
aliaslillamy



URL: http://oxhen.wordpress.com





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?