Inget är så otrevligt som att vakna av som ANDRAS grattis-sms

PÅ RIKTIGT! Ibland tror jag att jag är trasig i skallen.
Har laddat i flera dagar för att, idag, skicka ett grattis sms till Alex.
Med tanke på att jag var uppe tidigt med ungarna gnuggade jag händerna
och myste. JAG skulle vara först, bortsett från hennes egen unge och sambo,
med grattulationer!! "Suck it, andra grattulanter" gnäggade jag när jag skickade
iväg ett, något, tidigt sms med en massa utropstecken i...
 
... och skickade smset till hela adressboken...?!?!
 
Japp! Till släktingar, myndigheter och eventuella andra födelsedagsbarn som jag annars skulle ha glömt..
... jag blir GALEN på mig själv!
 
Förlåt alla vänner och bekantingar. Inget är så otrevligt att vakna av som ANDRAS grattis-sms och ett snabbt påföljande: "Sorryyyyyy, skickade fel"-sms. Bäst jag låter tekniken vila idag annars kanske jag råkar skicka snusk till mina ex, hat till mina vänner och hot till regeringen...
 
Grattis Alex i alla fall. Lyckades göra din födelsedag till en pinsam anekdot om mig...
Hoppas du fick mitt sms i alla fall och INTE det efterföljande "sorry"-smset. Det var du
som skulle grattas!


Alex

Hahaaa, dråpligheten kanske var dagens bästa födelsedagspresent! Jag roas kopiöst! Puss och tack för ditt storvulna grattande. Let the world know!!

Svar: That´s me! Your own, fucking, comedian!Står alltid till tjänst med överilade, storvulna, gester och snubbelhumor!!
P.s. Jag har en annan present oxå. EN dråplighet gör ingen födelsedagspresent. puuuss!
aliaslillamy



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?