Vad ska jag nu göra med det dryga kilo av små vederstyggelser??

Jag visade glatt brorsan denna
 
Som jag sparat för att se honom njuuuta (slash erkänna att de svarta godisarna i Gott&Blandat-påsen suger röv) och han svarade med torr röst, ungefär som Vesterman när Tjorven erbjuder honom ett korsstygnsbroderi (jag är något Saltkråkan-skadad JA!): "Jaa, jag längtar ju inte precis".
Say whaaaaat??! Här har man slavat och ätit de färgade godisarna i påsen, i veckor! VECKOR! Ett projet jag hängivit mig åt med samma dignitet som hur jag uppfostrar mina barn!
Åsså "läängtar han inte precis". Nähä... Så han bara erkänner sådär att de inte är särskillt goda...
Men hur blir det då med hela min otäcka plan och mitt onda skratt?? (Muahahahahaaaaa!!)
Ni som undrar hur detta projekt började kan läsa här!
Vad ska jag nu göra med det dryga kilo av små vederstyggelser?? Någon som är intresserad (=gravt sinnesjuk)?


Alex

Med tanke på att det är ungefär sådär min älsklingspåse ser ut när jag köper lösviktsgodis så skulle jag väl kunna offra mej. Allt för min kärlek till dej Julia!



URL:


Sofie

Haha, jag hade också tänkt offra mig på dina svarta GODisar (jo, jag tycker att de är goda!) Men jag ser nu att Alex redan har offrat sig :)

Men om Alex inte lyckas äta upp alla, så vet du att du kan spara dem åt mig med :)



URL: http://silwer.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?