Flera veckors, målmedveten, ätning av Gott&Blandat har betalat sig

 
Ha! När jag gormade som värst om de DÅLIGA godisarna i Gott&Blandat-påsen undslapp sig lillebror Bobbo att han "Faktiskt tyckte att de var rätt goda". Sådant kan, helt enkelt, inte få gå ostraffat. (Jag menar jisses, INGEN KAN gilla de små vedestyggelserna!) Så jag sparade alla de svarta små godisarna som smakar röv, och fastnar i tänderna, och la dem i en burk avsedd för ovan nämnda lillebror. Flera veckors, målmedveten, ätning av Gott&Blandat har betalat sig och nu ska brorsan få en stor burk med skitgodis! Och jag ska se när han njuuuuter av dem!!


Regina

Min brorsa lurade mig när jag var liten och sa att jag bara gillade de där, inte de färgglada, och så bytte han alla sina saltlakritsar mot alla mina färgglada :P

Svar: Hahaha! Underbart! Skulle ha kört den på min lillebror. Tack för att du kommenterar!
aliaslillamy



URL: http://reggs.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?