Som i "Dunder och brak, blixtar och sprak" raketer!

Ni tycker nog inte att detta inlägg kvalar in bland mitt-i-natten-inläggen.
Men när man är klarvaken och vet att bebbsen vaknar om fem timmar...
(Och nu om 4:59, och nu 4:58... And so on.) ...Så stressas man och tycker
att man är värsta nattugglan. Man har liksom lekt med bebisar, matat
bebisar, ätit middag, sett film och mumsat ostkrokar, druckit 1,5 glas rött
vin, inte sett en minutdjävel av melodifestivalen
och hånglat med maken i soffan. Då blir det följdaktligen dags för sömn.
Varpå jag naturligtvis är fucking-klarvaken! Som grädde på moset är det
makens natt i natt vilket innebär att jag kan tryna hur mycket som helst
och han sköter bebbruljansen. Och jag är klarvaken!!

S.U.R.T!

Jag dricker juice och försöker njuta av ensamheten och lugnet...
Då tror man inte det är sant när någon, djävla dåre, börjar skjuta raketer!!
Kl 23:50 natten mot söndag den 4:e Mars... RAKETER!
Som i "Dunder och brak, blixtar och sprak" raketer!

Jag hatar raketskjutaren hett!

Gonatt!


Alex

Ja herreminje, ur led är tiden. Raketer i mars och Sundberg har sett varenda minutjävel av melodifestivalen. På o'learys av alla ställen. Hoppas du får sova snart. Jag måste, för här i huset finns då inget sånt som makens natt. Må han bli frisk snart för jag längtar efter en hel natt med feta proppar i öronen. Sov gott love.



URL:


Alex

Ja herreminje, ur led är tiden. Raketer i mars och Sundberg har sett varenda minutjävel av melodifestivalen. På o'learys av alla ställen. Hoppas du får sova snart. Jag måste, för här i huset finns då inget sånt som makens natt. Må han bli frisk snart för jag längtar efter en hel natt med feta proppar i öronen. Sov gott love.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?