Skvalpande spya

Vi har blivit sjuka. Jag och bebbarna.
De senaste dagarna har de hängt som trasor
på min axel, när de inte gråtit hysteriskt eller hostat.
Idag jollrar de lite lojt och orkar med ett och annat leende.
Men så fort de ser mig sätter de av i full fart och vill hänga på axeln.
Sträcker sina små armar uppåt för att bli upplockade.
Snoret rinner och de kräks slem. Igår lade Otto en jättespya rakt ned i
min bh. Sedan skrek han som en galning när jag försökte lägga honom.
Spyan fick skvalpa runt ännu en timme i bh:n innan han somnade så jag
kunde spola av mig och byta kläder. Sedan spydde Ville på mig :)
Älskade små sjuka krakar. Jag har testat febern en gång för någon dag
sedan. Konstaterade att jag hade feber men ser inte hur det skulle gagna mig
att veta hur mycket feber jag har fortsättningsvis. Jag försöker utgå från hur jag känner
mig istället. Vilket är att jag är trött men pigg nog att bära runt en bebbe.
Den andra får maken bära runt. Ska försöka kompensera de dåliga
uppdateringarna framöver men just nu är det att bli frisk som har prio.
Puss på er!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?