Men gaaaaaaaah!!

Loggar i till eder favoritblogg och ska försöka producera morgonblogg när
det visar sig att gårdagens tidsinställda inlägg "Midsommarbebbs" har postat
sig själv TVÅ gånger!! HerreMinGe!! Vad göra?? Få se nu...

* Ringa blogg-gurun Matilda kl. 07:39 på hennes semester.... Nja, skulle potentiellt
kunna skada vår relation och nödga henne att skaffa besöksförbud.

* Väcka make, som jag lovat sovmorgon, och bröla: "Bröööl!! Min blogg är trasig! Laga!!"
Skulle kunna resultera i att jag blir utan julklapp el. liknande som straff... inte värt.

* Ringa kungen! When all else går åt skogen. Man skulle med lite god vilja kunna kalla detta en nationell kris... Nåja.

* Jag skulle kunna avvakta, lägga in en snus och kolla lite teletubbies med kidsen...




Matilda

Hahaha. Antar att du valde det sista alternativet, annars har nog jag pratat i nattmössan och då vettefan om jag var värst vidare hjälpfull :)



Sjukt länge sedan jag träffade Otto och Vilgot nu. Kanske jag och Hjalle ska ta en svängom någon dag?



URL: http://matildarodin.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?