You can´t reach me

Det blev inget firande för mig och hjärtat.
Istället satt vi i telefonkö, med Telia, halva kvällen.
Andra halvan spenderades med att inte koka över under
diskussionerna som följde när vi kommit fram.
Jag undertryckte en instinkt att stampa med foten, prutta med munnen
och skrika könsord (som man ju inte får).

Kort och gott har de stängt mitt abonemang för at tjag inte betalat en faktura...
...SOM JAG ALDRIG FÅTT! Anledningen till att den aldrig kom fram är att de skickat
den till adressen som jag bodde på för två år sedan. Alla fakturor före och efter denna har kommit
hit, där jag bor nu, men nu påstår de att de fick min "nya" adress först i december.

Det kan OMÖJLIGEN vara mitt fel att de under en månad hade en två år gammal adress på fakturan.
Men jag blir utan abonemang i några dagar samt får pröjsa öppningsavgiften!!
Någon påminnelse, som rimligen borde ha gått hit har de inte heller skickat utan helt enkelt stängt av mig från omvärlden. Djävla maktmissbruk!

Nu kan jag nås på makens telefon eftersom han ju har en jobbmobil.



Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Nej va surt.



URL: http://ninaruthstrom.se


Peter Muszta

Hej.



Det var tråkigt att du hann få ditt bredband spärrat på grund av obetald faktura. För att försäkra sig om att inte missa några fakturor eller om man skulle förlagt den någonstans, kan det vara bra att man registrerar sig på Mina Sidor.



Där kan man alltid få fram aktuella fakturor, och ladda hem dem vid behov.



Nu kan jag inte svara på vad som orsakat att vi haft en felaktig fakturaadress i ditt fall, men jag får givetvis beklaga över att du inte fått hem din faktura som önskat.



med vänliga hälsningar



Peter Muszta

Telia Kundservice



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?