En strålande dag i soffan

Baksmälla utan alkohol? Jag har upplevt det.
Igår var jag hos barnmorskan, gick ned på stan
och strosade en stund. Jag har aldrig haft så ont
i fogarna som igår och för första gången gick det
inte över efter en natts sömn. Idag på morgonpromenaden
fick jag stanna och kräkas med jämna mellanrum.
Jag hade fullt upp med att hålla undan Roffe när jag
kräktes vilket resulterade i att jag trampade honom på
tassen och han skrek i högan sky. Vi var som en liten
mini-cirkus som morgonpromenerade. En halkande,
kräkandes kvinna med jättemage och en intensiv och
ylande vovve. Men han är inte långsint Rolf...

Kontentan av promenaden blev en insikt. Jag kan ha
mina "projekt" som gårdagens men jag måste räkna
med att vara utslagen någon dag efteråt. Precis som med
IKEA-projektet så får jag ont och kräks när jag tar ut
mig för mycket. Trotts det vackra vädret kommer denna dag
att spenderas i soffan till största delen.


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Fy ända in i bövelen, jag lider med dig. 116 dagar kvar.... som mest va, tvillingar brukar väl komma lite tidigare.



URL: http://ninaruthstrom.se


Julia

Jaa, får jag gå 116 dagar till blir jag förvånad. Jag brukar säga att målet är tom v.34... Tvillingar brukar vilja komma tidigt så målet är att knipa så länge som möjligt ;)



URL: http://aliaslillamy.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?