Om TV-tablån

Asså jag vet att jag är lite patetisk som sitter i soffan
och ser på dagTV vissa dagar men jag måste få fråga:

Varför sänder man "Jims Värld" på flera kanaler och tider??
De avskyvärda avsnitten överlappar varandra och jag får en
känsla av att apokalypsen är nära. VEM tycker den snubben
är rolig??!! Ha ha, en mullig mansgris att skratta åt. Han och
hans manipulativa fru som underblåser hans ego...

Tillåt mig rikta nästa spya mot Tv-tablån!!


moster

När jag sover i stan hos pojkvännen brukar Jims värld gå precis när jag äter frukost (själv har jag inte denna kanal). Jag brukar fastna framför programmet men jag begriper inte heller vad det är som är roligt. Nåväl.



Nu var det länge sen man fick se en bild av din mage som du beskriver som gigantisk. Kan du inte lägga ut ett foto? Pliiiis?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?