OBS! jag kommer inte att sjunga, dansa eller på annat sätt göra en åsneröv av mig själv!

Nina har utmanat mig att videoblogga.
Jag satt i godan ro och roade mig med att kolla in HENNES videoblogg
och satte så när morgonkaffet i halsen när min blick föll på hennes utmaning!
CRAP! (Vem vill va´feg liksom?! INTE jag iallafall, CRAAAP!)

Det största problemet med det är inte (som man kan tro) att se sig själv på film
(även om det är som att tugga folie) utan att jag är något (dear I say it?) teknikfientlig...
Joo, det är säkert! Jag ser liksom framför mig timmar av "rapplande" med kameran för att
inte tala om att lägga in den på bloggen... CRAP! Vet inte hur man gör och inbillar mig att
jag aldrig kan lära mig... Men jag ska... lära mig...

Men vi tar det när vi återkommer till schtaan från svärisarna i mellandagarna.
Kanske ska jag visa er hur man matar tvillingbebbar med gröt, samtidigt?
Eller har ni något önskemål? OBS! jag kommer inte att sjunga, dansa eller på annat
sätt göra en åsneröv av mig själv! Inte mer än att jag är mitt vanliga, ibland något
åsneröviga, jag till vardags.


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Jippie! Gott att du tar dig an utmaningen. Jag mkt gärna se dubbelmatning och åsneröv ;-)



URL: http://ninaruthstrom.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?