Tretal i ondska... (eller bara lite otur)

Onska kommer i talet tre!

Min favoritklänning (som gick sönder förra veckan) är slut, på affären, i min storlek!

RÖV!!

Jag å vännerna skulle sjunga tillsammans på Torsdag. Nu kom jag på att vi ska ha
personalmöte på Torsdag kväll!!

RÖV X 2!!

Jag är rätt säker på att maken ställt till med något på övervåningen. Han borrar
och står i och av muttrandet att dömma så har han borrat genom någon ledning.

RÖVHÅL!!

Ljusningen är att svärisarna ska bjuda mig, maken och Rolf till fjällen till helgen! Vi ska vandra och beundra höstfärgerna. DET ser jag fram emot!
Nu: Baka glutenfria kakor så att även svärmor får njuta av kakor i fjällen.


Alex

Som RÖV 4 skulle jag vilja tillägga ett appendix på din positiva avslutning på det hela. Jag gläds förvisso med er som får åka till fjälls, men sörjer över min egen påtvingade ensamhet i helgen: ni hurtbullar runt i fjällen, David glider omkring på ett slott i Italien, till och med snickarna som plågat mej i fyra veckor kommer att vara försvunna ur mitt liv vid det laget. Vad finns det för andra alternativ än att bjuda hem Ben och Jerry på besök och kanske avnjuta lite kultur i form av Mamma Mia ännu en gång innan jag returnerar den... Puss.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?