Försummade tuttar

Jag har alltid försummat mina tuttar. I mitt huvud har jag fortfarande en
A-kupa vilket resulterar i att jag konsekvent köper för små BH:ar.
Nu när de ömmar utav bara sjuttsicken så har jag grävt fram mina Sloggi
BH:ar som varken har bågar eller formpressade kupor. Men dessa är nu alldelens
för veka för den ansenliga hylla som viktuppgången förärat mig med och jag
känner hur tuttarna draaaaas ut. Strävar mot marken redan innan den beryktade
bröstförstoringen ska inträffa. Innan de ska förvandlas till matmaskiner vars enda syfte
är att tysta en skrikande bebis. Alltså har jag beställt en "Seamless maternity bra" som
enligt utsago ska stödja och växa med brösten. Guld!
Idag kom den i brevlådan!
Min vän, min favorit och min tutt-bortskämmare!!
Kärlek vid första ögonkastet har nu en mening för mig!


Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Själv har jag precis insett stoheten i att skippa bh totalt. Jag har aldrig gått utan bh tidigare, "man ju inte ha hängtuttar" har jag utseendenörden tänkt. Så jag har aldrig ens fattat att det är SKÖNT att SKITA I BH´N. Nu har jag aldrig bh hemma längre.



Men ute bland folk fogar jag mig å stoppar ner behagen i det trånga tygstycket.



URL: http://ninaruthstrom.se


Julia

Har alltid tyckt det är coolt med kvinnor som bryter sig ut och skippar det "trånga tygstycket" :)

Men jag har aldrig riktigt lyckats själv. Det känns som om brösten lever sitt eget liv utan BH:n. De liksom fladdrar omkring på eget bevåg...:) Känns liksom lite obekvämt. Jag kanske behöver öva!? ;)



URL: http://aliaslillamy.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?