Men vafaan!!

Gick in på bloggen för å kolla lite sådär och upptäcker att mina inlägg från igår inte blivit inlagda!!
Nu har jag gjort om proceduren, men lite irriterande är det...

Hursomhelst, jag sitter och bloggar med "Efter Tio" i bakrunden och hör Malou disskutera äktenskap och samboförhållanden med några kvinnor. Någon kommenterar att kvinnor, som är kontroll människor, inte släpper in mannen utan ska klara allt själv. Det slår mig att många kvinnor ursäktar männens lathet med att de inte låter honom vara inblandad.
Såå tröttsamt!! Som vanligt så är det vår uppgift att peppa männen att ta ansvar.
Vi blir projektledare för att göra förhållandet mer jämställt.
Hur vore det om männen, som lever med en kvinna de älskar, skulle ta ansvar för att deras älskade kvinna inte drar ett för tungt lass.

Min ljuvliga make ser att jag inte orkar allt jag tar på mig och trycker ned mig i soffan. Han låter mig inte ta allt ansvar för att han älskar mig och vill att jag mår bra!! Det kallas ömhet och är en av de viktigaste ingredienserna i ett förhållande enligt mig. Han tar ansvar för att vi ska ha ett jämställt äktenskap.

Kärlek och harmoni!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?