Det gick åt skogen även denna gång...



Det gick åt skogen även denna gång. Jag började blöda igår och blod betyder, i min värld, att vi än en gång kastat bort 10 000kr på en IVF-behandling som blev misslyckad.
Det var dock inte helt oväntat eftersom läkarna än en gång verkade osäkra och t.o.m frågade mig om mina provsvar... Detta var sista gången vi använde oss av IVF-kliniken i Umeå. De glömde även att skriva ut de tabletter jag skulle ta innan och efter behandlingen... Allmänt dåligt och osäkert uppträdande. Nästa gång sätter vi vår tilltro till en klinik i Uppsala och hoppas kunna lyckas innan sommaren. Det ska alltså spenderas mer pengar och flera smärtsamma ingrepp innan vi får bli en större familj. Men vi ska klara det.

Detta har aldrig varit tänkt som en IVF-blogg (det blir liksom för intimt) men många undrar och vi orkar inte ringa runt och förklara även om vi vet att ni alla bryr er och tänker på oss. Tack för alla era positiva tankar!! Bloggandet kanske blir lite sporadiskt framöver.

Vi mår, efter omständigheterna, bra.
Kärlek och harmoni!


Nina

Fy fan... vet inte vad jag ska skriva... vill bara visa mitt deltagande och jag lider med er



URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/


Matilda

Vi tänker på er!



URL: http://matildarodin.blogg.se/


Sofie

Självklart ska ni klara det! Vi är många som håller tummarna, tror och hoppas att det går bättre nästa gång! Många Kramar till Er båda!



URL: http://sofiesilwer.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?