I´m in lööööööve!!!

Jag är lite sådär nyförälskad!
Make se upp!

De senaste veckorna har maken fått dela mig med flera nya förälskelser...
En av dem, Rolf, mötte ni i mitt förra inlägg.
Han äter visserligen torrfoder och slickar sin egen pung, men han värmer ändå hjärtat.

Detta inlägg är dock inte så gulle-fnuttigt-rosa moln-sliskigt som inlägget om min hundvalp!

ICKE!

En ny bekantskap som liknar förälskelse är en blogg.
Inte en halv-engagerad, anonym feg-fis, "bloggar bara när andan faller på" - blogg som min egen!

Nej, detta är bloggarnas blogg!
Och låt mig få detta sagt: Klanka inte ner på min nya favvo!!
Gillar ni den inte (och risken finns, det är en sån´där älska eller hata-blogg) så håll för sjuttsicken näbben!!
Förstör inte min glädje över denna fantastiska upptäckt.

Kvinnan med denna snygga, genomproffsiga blogg kallar sig Lady Dahmer. Googla detta alias och bered er på en åktur!

Hon är Feminist , småbarnsmorsa, vegetarian, hon rakar sig inte under armarna (mooodig!!) men bloggar öppenhjärtligt om hur svårt det är att vara tjej, vara präglad av vår världs förtryck och utseendefixering och samtidigt försöka vara sig själv.
Som (numera trogen) bloggläsare får jag följa hennes liv som kvinna, mamma, men oxå hennes åsikter om kontroversiella ämnen. Hon svär, lagar mat, går på diet, inreder hemmet, ammar unge, reflekterar, älskar, hatar, bajsar (jodå - det med) och änvänder frikostigt ord som fitta och kuk.
Bilder på barn, outfits, maträtter, bajs florerar frikostigt.

Feg-fisen i mig kurrar av belåtenhet.

Blir jag inspirerad att härmas...?...visst!
Vågar jag...?
Troligen inte, men kan jag bara bli lite modigare och lite obekvämare så har jag kommit en bit på väg!!

Kärlek och harmoni!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?