Hipp Hurra för tomtefar som e´ så snäll och glad...

Regnet öser ned, imorgon åker vi till Umeå för jobbig behandling och igår upptäckte vi en fuktskada i badrummet..
Kanske är jag en sjuk människa som väljer att se färgglada klappar, gröna granar och feta män i röda kläder, för min inre syn. Men det är så jag hanterar motgångar, sorg och "lagen om livets djävlighet".

Idag är livet så pass hårt att jag inte ska tynga er med detaljerna, istället ska ni få skratta...
Så utan vidare kallprat presenterar jag för er Svordomssången! Ni som kan melodin kan ju nynna den i sympati med mig, ni andra kan om vilja finns söka efter den på YouTube så får ni er ett gott skratt!



Din satan ...
satan ...
du din satans helvetes jävla skit!
Din jävla skit;
Bondlurk, läbbiga skurk,
ynkliga parasit!
Pottsork, snuskiga stork,
din ruttna rot, din fulla kork!
Avskum, spattig och krum,
du är så jävla dum!
Din usla gam,
din slemmige torsk,
förnicklade pappskalle,
skunk, förbanne mig,
lägg ägg, slibbiga drägg
skitstövel och bandit!
Slashas, ditt vidriga as,
piss och pest och senapsgas!!
Sopprot, helidiot, fan vad du bär dig åt!
Din sabla bock, ditt feta arsel,
våga dig aldrig mer hit!
Attans skitstropp, hörru din
saaaa, saaaatan,
helvete,helvete, helvete, helvete,
helvete,
helvetes jävla skit!

Magnus & Brasse

Kärlek och harmoni!



Matilda

Lycka till i umeå!



Bra sång, den ska jag komma ihåg till någon gång jag är riktigt arg och behöver avreagera mig.



URL: http://matildarodin.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?