Undertryckta instinkter igen....

Följande instinkter har jag undertryckt idag:

* Äta After Eight-godis till lunch. Bara skita i den tråkiga matlådan (och det faktum att chefen tagit hem micron från lunchrummet) och vålda i sig After Eight som om undergången var nära!! Vad är kalla makaroner och två trötta skivor bacon mot den cholkad-täckta, utomförträffligt delikata mincremen?? Min lunchlåda får inga gastronomiska priser. Men ska sanningen fram så hade den varit bättre om jag inte satt i mig det mesta av baconet igårkväll i ett anfall av dödligt saltsug...

*Lägga in handen i den 160 grader heta tryckmaskinen i ett fåfängt försök att sjukskriva mig. Den skulle ha blivit lika svedd som baconet i lunchlådan...

*Vråla som en galen babian på grund av ergonomin på jobbet. Alla grejer jag ska ha ligger på hyllor som bara nås av 1,90cm långa kolleger. Alla längder under 1,80cm är en förbannelse på mitt jobb!! De gånger jag gör ett vigt språng för att få tag i en låda, begravs jag under ett berg av fallande lådor och får ägna den närmaste kvarten för att städa upp röran.

*Ringa polisen (eller kungen eller Fredrik Rienfeldt) för att anmäla längd-diskriminering!!
Upp till kamp alla mina kortväxta vänner!

*Tappa telefonen i en nykissad toa när arga personer ringer och klagar. Fördelarna är många - bl.a så slipper man fler sådana samtal på ett tag!

*Dricka en låda vin, äta en grabb-näve lugnande till frukost och krypa till kojs igen. Nattsömnen har inte varit den bästa!!
Sömnbehovet ska dock åtgärdas i helgen...Zzzzzzzz!!!

Trevlig helg på er!!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?