Dagens outfitta

Jag tänkte att jag skulle börja visa er min garderob. Den är varken moderiktig (till min 16-åriga syrras förtret), speciell eller rolig. Men jag känner ändå att den borde visas upp. Bara för att visa mer av mig själv. Det mesta är loppis eller halvareapriset. Jag har inte en outfit över 500-lappen och kasnke kan någon annan utan inkomst få lite inspiration av en glad, handikappad, plussize småbarnsmamma med en förkärlek för prickar, blommor och ränder. Jag älskar klänningar och börjar därför med en boho-inspirerad loppis-klänning i marinblått och vitt. Jag matchar med ett reabälte och (för ovanlighetensskull) lillamy-knut. Allt som allt kostade outfittan cirkus 70 riksdaler:
 
 
 Puss!
 
 
 


Lillasyster

Med din skönhet passar du i allt trots att det inte är moderiktigt. Men det ska bli kul som trogen läsare att få se din garderob lite mer (trots att jag gått i genom HELA en gång). Nu när jag har skaffat en systemkamera och kommer ha sjukt mycket fritid kan vi kan ju plåta lite outfitbilder!! Puss min älskade!

Svar: Gulle-vän! Hoppas vi ses snart!
aliaslillamy



URL:


Moster

Du är alltid fin!

Svar: <3Puss
aliaslillamy



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?