Indien 4 Bara skit - TheMummy

Antar att man blir less på min resedagbok men det händer så mycket spännande saker här att jag skriver igen.

 

Idag har jag mest tänkt på skit. Mina tankar har följt 5 linjer avseende detta ämne.

 

1.      Bland de uppträdanden som bjöds på nyårsaftonen fanns ett där ett gäng karlar i olika åldrar under en halvtimmes tid ägnade sig åt att banka skiten ur var sin trumma. Det var ingen musikalisk upplevelse att eftertrakta. Jag fann inget mönster och väldigt lite variation i det hela men det fanns utan veckan någon slags traditionell poäng. En eloge dock, till den fantastiska uthålligheten. Det fanns även killar med grytlock. Dom var lika uthålliga men hade relativt lätta instrument så det var inte lika imponerande.

 

 

2.      Det sket sig också för eldslukaren när hans navelhår fattade eld. Han fann sig snabbt, släckte branden och bjöd sedan på ett fantastiskt uppträdande.

 

 

3.      Sket sig gjorde det också för dansösen i någon traditionell dans. Hennes överjordiskt stora och dekorerade hatt ramlade av under uppträdandet. Jag tyckte synd om henne. Alla dansare, och det var många grupper av olika slag, gjorde fantastiska framträdanden.

 

 

4.      Om man tar en promenad på stranden några hundra meter bort träffar man på män i olika åldrar som sitter på huk på stranden och skiter. Dom låter sig inte generas utan sitter lugnt kvar när man går förbi. Under en promenad kan man träffa på en 4-5 stycken. Självklart måste man få skita på sin egen strand och jag har ingenting att säga om det, men det är svårt att inte kasta minsta lilla blick. Dom hälsar dock inte som andra man möter men en nick och good evening. Det är som skönt kan jag tycka. Dom gör sina grejor på ställen där havet några timmar senare har sköljt bort det hela.

 

 

5.      Jag har varit i purgatory. Min dag av purgation i mitt behandlingsprogram har genomlevts. Det innebar att jag fick någonting som var obeskrivligt äckligt som skulle blandas i ett glas varmt vatten och drickas. Sedan var det bara att ta det lugnt och vänta. Jag behövde inte vänta länge och tillbringade i stort sett natten på toaletten där reningen hade sin gång. Det råder inga tvivel om att jag blev grundligt renad. Dagen efter var jag totalt matt och orkade inte ens gå till min behandling. Men det tar sig sa räven!

 

 

Annat spännande är att jag idag fått en ögonrening. De lade typ kitt i en ring kring ögonen, hällde i olja och sedan skulle jag ligga med öppna ögon i 5 minuter. Om ni undrar kan man se genom olja men världen blir ganska konstig.

 

 

Sedan blåste de rök i mina öron genom ett långt rör. Öronrening. Detta var alltså plus all den massage jag dagligen får. Lyxigt eller hur!

 

Ni förstår att det är otroligt spännande att gå till sin behandling varje dag!

 

The Mummy 



Syster yster

Okey, nu är jag inte fullt lika avundsjuk längre...



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?