Axplock

Så mycket har hänt på sista tiden och som vanligt har jag inte dokumenterat allt men här kommer några axplock:
 
- Otta slängde en våffla med grädde och sylt på famor här-om-dagen.
- Jag snubblade över en felparkerad Bobbycar och slog halv ihjäl mig
- Barnen blir numera så arga när mn inte förstår var de menar att de studsar
av ilska och därmed studsar av stolar mm, gör sig illa och blir ännu argare
- Vi fick en ny dammsugare av svärfar och svärmor idag. Jag blev jätteglad.
Nu sliper vi släpa vår 11år gamla mellan våningsplanen och min kropp sparas
lite onödig värk
- Barnen har fått varsin balanscykel av "Moo" vilket på deras språk betyder morfar
-Efter mycket funderande på ev diagnos har jag bestämt mig för att acceptera den
och är, hör och häpna (svimma inte nu!), lite peppad på att träna för att se om det hjälper.
-Som motvikt till den förra punkten kan jag meddela att mitt "måste ha"-godis just nu
stavas JellyBeans. Ni som följt mig vet att jag är periodare på godis.
 
Må gott på er





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?