Söndags lista!

Söndags lista:
• frukost? - två vingummin och en hoper värktabletter + ett okänt antal snusar.
• Bäst just nu? - att barnen tittar på Bolibompa och mamman slipper ha dåligt samvete för att hon bloggar från mobilen.
• sämst just nu? - att det är makens sovmorgon denna morgon. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
• Bäst med veckan som gått? - att jag fått högsta betyg på tentan jag skrev för ett par veckor sedan! Yey för mig!
• Sämsta med veckan som gått? - TANDVÄRK och feber med efterföljande besök hos tandläkaren. Hu jeda mig!
• Bästa med kommande vecka? - Att avsluta relationen med förskolan. Och förhoppningar om att hitta en bättre!
• Sämsta med kommande vecka? - Två tentor!
• Gjorde igår? -hade tandvärk och spelade rollspel! 
• Gör idag? - hälsar på födelsedagsbarn och pluggar som en gnu!
• Gör imorgon? - sover ut och pluggar som en gnu och leker hund med barnen!
•Antal gånger jag ramlat/gått in i saker och vrålat som en galen babian? - oräkneliga!
• Antal inköpta tomtar? -två stycken.
•Antal limmade tomtar pga av barn? -två... And counting!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?