Obalans

Ska snart kasta mig in i Idéhistoriens underbara värld. (Att läsa det är som att få ägna halvtid åt ett privat intresse, jag älskart´). Dock är privatlivet så sjukt krångligt nu att jag blivit tvungen att skära ned på det "roliga". jag orkar inte 150%. Jag hinner knappt fisa, än mindre röra på mig eller ägna mig åt något annat roligt intresse. Men jag hinner ha ångest över förskole-situationen och jag hinner stressa upp mig över hemtentor och deadlines. Balansen är inte balanserad längre. Jag orkar inte njuta av allt det roliga när barnen misstrivs. Så jag har hoppat av en kurs vilket innebär att jag nu läser heltid och förhoppningsvis blir det roligare då. Mer lustfyllt.
 
Nu kastar jag mig in i medeltidens idéströmningar!
Puss på er!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?