Fredags lista om mig för er

* Jag är uppväxt frikyrkligt och då menar jag "Livets Ord", Pingstkyrkan, hela baletten
 
* Jag är, tack vare att jag gått kristen friskola, mer än väl bevandrad i bibeln
 
* Jag har tävlat i bibelkunskap i Tv, på bästa sändningstid, när jag var 10år
 
* Jag tycker om att svära, jag gillar "mustigheten" i ett med eftertryck sagt: "SATAN"
 
* Jag har varit min norrländska stads lucia, framröstad och krönt i en anda jag inte kan stå för men det var djävligt roligt. En fantastisk gemenskap mellan oss tjejer och jag lärde mig mycket.
 
* Jag har redan köpt fyra julklappar
 
* Jag har dejtat en manlig modell som var så snygg att bara han ignorans kunde göra honom oattraktiv.
(Vilket den gjorde efter två dejter och ett par kyssar.)
 
* Jag älskar allt som regissören Joss Weedon gjort:
-Buffy
-Angel
-Firefly
-Dollhouse
-Avengers 
Bara ÄLSKAR!
 
* jag bekänner mig inte till någon tro då alla gudar inom de största religionerna verkar vara sexister.
Däremot VILL jag tro att det finns något gott, där ute, som värnar om det goda. Det är svårare vissa dagar än andra. Men jag behöver min barnatro, den gör mig trygg.
 
* Jag hatar Harrisson Ford´s skådespelande (undantaget StarWars då han är förlåten för att jag älskar de filmerna) men tycker att han i övrigt tillför NADA till de filmer han spelar i.
 
* Jag skulle hellre operera ut min egen blindtarm med en osthyvel än bajsa inför publik
 
* Första gången jag trivdes i skolan var när jag lästa på universitetet första gången för 10år sedan
 
* Jag gillar MYCKET sällan svensk film, there I sad it! 
 
* Jag har varit egen företagare i tre år
 
* jag har kvar exakt en vän från min "frikyrkliga era", I wonder why... =)
 
 


Hanna

Jag fortsätter min kommentarspamming (stalker-alert!) (eftersom jag inte kan läsa din blogg på mobilen och inte har haft dator dom senaste dagarna har jag ju en massa att ta igen;)

Kul läsning (HAHA på harrison ford, igenkänning på hög nivå) och har också ofta väldigt svårt för svenska filmer=)

kram

Svar: Jag älskar att få kommentarer och det känns nästan som om jag känner dig. Bloggar kan skapa band som är lite ovanliga men inte mindre vänskapliga för det. TACK för att någon håller med mig om Harrison Ford - jag är nästan sjukt avogt inställd till den mannen. Fortsätter du kommentera fortsätter jag svara =)
aliaslillamy



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?