Så mycket jag skulle vilja ha men klarar mig utmärkt utan...

Maken gnatar. Är alla makar gnatiga? :D
"Skriv en önskelista har jag sagt!"
Ja´ba´: "Ge mig datorn då!"
Maken: "Nähäe!"
Å ja´ba´: "Nähä, då blir det ingen önskelista"
 

Notera triumfen när jag nu sitter och skriver önskelista på datorn! Och för att ge alla familjemedlemmar samma möjlighet lägger jag ut den här. Jag fyller baaara 31 år så jag förväntar mig ingen ponny, men mina brorsor kan ju också behöva ett eller annat uppslag:
 
* Stringhylla (liten, stor eller mitt emellan spelar ingen roll. ALLA stringhyllor
får en plats i mitt hem. Jag skulle vilga ha ett helt tjog med dem!)
 
* Converse, röda i storlek 37,5 (andra färger är också välkomna om ni skulle
vara på en rea eller så. Rosa skulle väl vara snajsigt!?)
 
* Pip Studio-tapet i mörkblått med blommor och påfåglar. Alldelens underbar!
 
* Trikålinnen från cubus i storlek L eller XL i tight modell. (Älskar deras trikåer.
Håller hur länge som helst genom massor med tvättar.) Färg kvittar.
 
* Sjömansklänning. Har alltid önskat mig en sådan. Storleken bör vara XL 44/46
eller 18 (om det är brittiska storlekar.
 
* Nya mumin sommarmugg till min samling.
 
* Presentkort på tyg eller ett paket med tyg i roliga, glada färger.
 
* Hjälp i trädgården. Behövs alltid.
 
* Roliga nagellack, gärna med glitter eller starka färger.
 
* En ny soffa, vår håller på att falla samman. En ektorp med divan vore inte helt fel.
(Helst en blå.)
 
* En vacker klänning, knäkort, till ett bröllop i sommar.
 
* En stor soppslev.
 
* En prenumeration på pysseltidningar, mamma tidningar eller inredningstidningar.
 
 
Nåja, kanske lite väl lång lista men jag står för att det är mycket jag önskar mig. Så mycket jag skulle vilja ha men klarar mig utmärkt utan...
There you go make! Buy away!
 
TILLÄGG: Stryk hela detta, jävla inlägg. Uppfattade precis att jag är fattig som en kyrkråtta och borde önska mig presentkort på ICA Maxi istället för en massa romantiskt trams som inte går att äta. FUCK!
Och det är mitt fel.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?