Mitt bästa köp (till mig själv)

En sådan här underbar dräkt i midnattsblått med gräddvita spetsar.
Den var svindyr men Campadre hade den till UNDER halva priset, för ett tag sedan, och jag kände att min frusna kropp måste ha den. Älskar den. Vägrar hoppa ur den. Funderar på att gå till tandläkaren i den.
...och sedan på stan. Och eventuellt på nobellmiddagen om jag blir bjuden...
Barnen smeker dräkten och hojtar "LAMM!!!!!", SÅ mjuk tycker de att den är!!
 
Obs! (Tyvärr) Ej sponsrad!


moneypenny

Åh, nu ångrar jag nästan att jag inte köpte en jag med. Dock osäker på hur klädsam den skulle vara på min kroppshydda (modell större).

Svar: Kära MoneyPenny!Jag är en modell större och har alltid velat ha en onepiece men undrat, precis som du, om den skulle vara så klädsam. Den här är faktiskt sydd så att du ska kunna ha den som gravid och de underbara, lååånga, muddarna gör att den inte blir för lång för oss lite rundare/större,mulligare. Jag tog en XL. Jag drar storlek 46/48 nedtill och kunde lätt ha tagit en storlek Large. Dessutom har den ju ett litet bälte som markerar midjan. Jag vill inte ge dig mer att ångra, bara peppa. Jag är ju liksom sobea-frälst nu (och då vill man ju frälsa andra) och jag tycker att deras plagg är extra smickrande för lite fylligare kroppar och blir jag preggo igen kommer jag förmodligen att skippa blöjor till barnen för att handla där :D skämt å sido, Jag älskar höga muddar i midjan och det är ju en smaksak. Och oavsett om den smickrar just din kropp så är den så skön. Jag tror jag ska önska mig en i födelsedagspresent. Kanske en svart, då kommer jag att vara en kopia av barbamamma med min kurviga, mjuka kropp och en obligatorisk knut på huvudet :D Nu blev jag långrandig som bara en nyfrälst kan bli, ursäkta. Hoppas du unnar dig en! Tack för kommentaren! Kram! / Julia
aliaslillamy



URL: http://www.themoneypenny.se


Pelle

Klädsam eller inte (tänkte på Moneypennys kommentar), skitsamma! Man behöver ju inte röra sig utomhus med skiten ;) Ska unna mig en Onepiece på Ullared nästa gång jag är där.

Svar: Fler onepieces till folket. Screw klädsamhet!Jag använder inte heller min utomhus...med flit...
Däremot händer det att jag plötsligt befinner mig på diverse tillställningar i kläder jag aldrig skulle ha valt om jag hunnit ägna det en tanke :D

Helt plötsligt på Ica Maxi: "Oj då, åkte jag hit i PYJAMAS?!?"
Småbarnsåren bär många överraskningar i sitt sköte...
aliaslillamy



URL: http://pellespersonliga.blogg.se/


themoneypenny

Det var ju just pga hur jag ser ut min ubersköna ullared-jump in som jag inte köpte en sån här. Skulle inte ens gå och hämta tidningen i den, liksom. Men den här såg ju snyggare ut med de långa muddarna (ÄLSKAR de långa muddarna), har dock inte någon midja kvar (efter tvillingarna och beis) att knyta i. Har länge suktat efter Sobeas yogapants men var försent ute och fick nöja mig med sammetsleggingsen men jag är helt med dig angående mudden i midjan.

Men åh, ångern. Kanske dyker upp igen på Campadre men ska nog ha koll på Tradera så länge.

(Ledsen för osammanhängande svammel skriver på mobilen och det är way past my bedtime)

Svar: Åh! Tvillingar OCH bebis... Min högsta dröm i livet, men är också ganska rädd för det. Ska vi klara det osv osv. Jag är imponerad av alla som skaffar fler kids när de har tvillingar! Jag hoppas oxå att Campadre ska ha ännu en Sobea-kampanj, då ska jag slå till på yogapants OCH shortsen med mudd. Sjukt härligt!
Antar att vi inte syns på nobel-middagen i våra onepieces?!? ;)
aliaslillamy



URL:


jenny

Are you effing kidding me?! :-)

Kostar den 1500 pickalurver. Får nog nöja mig med Ullaredsjumpinen ett tag till då...


Klart man klarar det, efter tvillingar är ju ett barn enkelt (men man behöver ju inte ha dom så tätt som det blev). Sen har jag *host* två större pojkar med *host*

Jodå, jag börjar bli gråhårig och jag borde sova. Ska bara...

Svar: jag veeeet! Helt sjukt! På campadre var det ju bara 539:- åsså hade jag hundra kronor rabatt där :D Annars finns det inte på kartan.
Jag har oxå tänkt att en vore som en bris... om de andra går på dagis vill säga.
Men det går liksom inte att föreställa sig att "bara" ha en. Även om det är det normala för de flesta. TVÅ STÖRRE OCKSÅ!! *Svimmar av beundran*
Jag har alltid velat ha många men det är sällan jag stöter på någon som har det... Impressed! All heder!
aliaslillamy



URL: http://www.themoneypenny.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?