Hurra för mig!

Har en bra dag. Snart ska jag byta två blöjor, sedan ska de ta på sig kläder (jaa, det har gått i pyjamas tills nu!) varpå alla utekläder ska på... Sedan ska vi njuta av våren. Igår när vi var ute längtade jag inte in en enda sekund. Tänk att inte behöva stå och frysa i dryga timmen utan att själv vilja vara ute!!! Innan vi går in spolar jag av dem och deras galonkläder med trädgårdsslangen :D Det är den bästa biten tycker ungarna.
 
Jag gör stora förändringar just nu. Ungarna har plats på förskola från september och sommaren måste lösas. Föräldradagarna är snart slut (man får inte dubbelt om nu någon trodde det) så något drastiskt måste till. Jag väljer att ta chansen till något jag velat länge men behövt en spark i röven för.
Jag ska plugga i sommar och om allt funkar fortsätta i höst.
Tar tjänstledigt från jobbet och tar upp de gamla historiestuderna. Har läst rätt många poäng sedan tidigare och nu bygger jag på det. Målet just nu är ämneslärare.
 
Hur som helst: eder MyMamma ska plugga heltid i sommar... OCH vara mamma.
I´m scared! Inte för studierna men för hela kombinationen. Men som tur är, är jag
rätt modig också :D Större delen av studierna ska dock utföras medan pappan har semester
så jag ska njuta lite också. Läsa om gamla döda kungar och annat kul!! Djupdyka i sådant som bara en
historienörd njuter av.
 
Hurra för mig!


Regina

Vad spännande :) Det kommer du klara galant!
Kram

Svar: Tack! Ska komma ihåg dina snälla ord när jag sliter mitt hår :DKram på dig!
aliaslillamy



URL:


Hanna

Heja dig! Håller tummarna att det går dom en dans:)
Historia är ju himla roligt och väldigt intressant!

Svar: Tack!Jaa, visst är det! Älskar tjocka, dammiga böcker om svunna tider!
aliaslillamy



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?