Tur att jag har er

Tröttheten... skulle denna blogg heta, baserat på känslan jag förmedlar.
Satt på riktigt och övervägde att lägga ned bloggen idag. Av ren trötthet.
Kände mig tom och trött. Gormar och för oväsen men vill egentligen inte
bli FÖR uppmärksammad. Troll på bloggen skulle verkligen ta död på mig
just nu. Tur att jag har er. Ni som peppar och berömmer. Allt annat skapar
ångest. Ångest... det jag inte behöver mer av.
 
Den kommer krypande när jag är trött, känner mig otillräcklig och allmänt pissig.
Imorgon ska vi åka till "Mammo" och "Vavva" (för att inte tala om farmor och farfars
"Maa", ungarnas ord för katt). Kalla det en liten MyMammasemester if you must!
 
Bloggtystnad någon dag alltså. Om jag kan hålla mig :D
Puss!


Regina

Nej, inte lägga ner bloggen! Isåfall får du börja skriva kloka mail åt mig istället så jag får tänka till och bli upprörd och underhållen som jag blir av din blogg!

Ha en fin dag hos mammo och vavva :)

Svar: Tack Regina! Alltid där med uppmuntran!Bloggen är ju lite som min bebis och när mina riktiga ungar suger musten ur mig blir jag lätt lite deppig och känner mig irrelevant. Nu ska jag vila i någon dag och sedan pååt igen! Ha en väldigt god helg!
aliaslillamy



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?