Vad, i hela helsefyr, gör gossen för musik????!!!!????

Alltså... Jag fattar ju att jag är gammal. Det fattar jag men just nu känner jag mig LASTgammal!
Sitter och kollar Ellen Degeneres (-ous? kan inte stava till det heller) och hoppas att gossarna ska sova en stund till. Och Justin Bieber är med... Gossen är ju lite gullig det får man medge (och där tog jag steget till tant iom att jag just kallade honom för gosse...) men jag kommer på mig själv med att undra: (man tänker rätt bra när man tittar på Tv utan ljud, allt för att gossarna ska sova)
Vad, i hela helsefyr, gör gossen för musik????!!!!????
Jag kan på rak arm inte EN enda liten truddilutt av pojkvaskern.
Min make påstår att han är lucifers son (som han fick med Anna Anka) och om han nu är så säker på det
borde HAN ju veta vad han gör för musik...??! Måste lägga på minnet att fråga... För han är väl sångare eller har jag missat något? Har bara sett honom i reklamen för acne-medel och på en parfymflaska som jag köpte till min lillasyster (13år) och hon uppgav glädjetjut som på intet sätt antydde att han skulle vara satans son... Hoppas, mina, gossar sover en stund till så jag får SE vad han säger, för spelar han musik så är det ju kört eftersom jag kör med ljudlöst... Någon som har en åsikt om denne "Gosse"???
Anyone?
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Uppdatering:

Buuuuuu!!! Nu bloggade och surfade jag så intensivt att jag missade hela spektaklet.
Får väl leva i ovisshet...
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Uppdatering 2:
 

Neeej, nu sjunger han... Tror jag. Han sitter med en mick och gapar planlöst och ser suktande ut.
Obs! Den dåliga beskrivningen KAN ev. bero på att jag fortfarande inte vågat slå på ljudet...?
Bebbs sover ännu! Yiiipie!
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

Uppdatering 3:
 

OM han sjöng var det nog väldans fint, alla tjejer i publicken gapar och vevar med armarna.
Tror att de vrålar...
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

Uppdatering 4 (den sista):
 

Lite kul är det oxå för Ellen försöker skojja med honom och hans svarar allvarligt på alla frågor...
Fniss!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?