SÅ ska jag göra!

Söndag. En dagav ångest för de flesta. Mannen och ungarna är ute i solen och leker.
Jag tittar på "Girls" och dricker kaffe och kedjesnusar. Vet ni vad jag skulle vilja göra?
Jag skulle vilja vara den där mamman som väntar in ungarna med varm blåbärssoppa
(vilket i verkligen skulle vara en katastrof av blåbär och små barnhänder) och smörgåsar
med prickig korv (och de skulle ändå bara äta korven och bygga torn av brödet). Men
ni fattar! Jag skulle vilja vara en Bullerby-mamma ibland. Men jag vill oxå sitta i soffan,
skriva till er och titta på Tv-serier. Dagens I-landsproblem. Jag tror bestämt att jag ska
sitta kvar, ge faan i blåbärssoppan och INTE ha dåligt samvete. SÅ ska jag göra.


Sofia Ekström

ja så ska du göra, det låter riktigt gött.



URL: http://ekstromsofia.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?