Jag och Gudrun

 
Jag försöker plugga och mysa med barnen så det får bli ett sån´t där tråkigt inlägg om min allra bästaste julklapp. Få sakert i världen, NEJ, universum går upp mot en rosa Moccamaster. Som självutnämnd kaffeexpert vill jag bestämt hävda att Moccamaster är bäst. Vår förra är av samma märke men en riktig budgetvariant som jag lycklig kom över på halva priset. DÅ kostade den 600kr och som jag minns det var det våra sista 600kr den månaden. Och som vi njöt. Ända fram till nu har jag njutit men njutningen blir liksom så mycket större när den levereras ur en bubbelgumsrosa maskin. En maskin jag ALDRIG "in a million years" hade kunnat unna mig själv. Inte utan att riskera familjens ekonomi å det grövsta. Nu är den min, my precious! *smeker den i smyg när jag tror att ingen tittar*
Jag fick den av min pappa!! Har döpt den till "Gudrun" efter min idol....
Av maken fick jag ett par rosa hörlurar. Nu matchar vi, jag och Gudrun!!


L I L I J A

Det var en riktig skönhet, det! :)

Svar: Tack! Den gör mig lycklig :)
aliaslillamy



URL: http://lilija.com





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?