trevlig helg + bilder

Barnen är feberfria idag men snorar och hostar. Jag har fortfarande feber och hosta.
Maken får passa upp oss och sköta om oss på kvällarna och de senaste dagarna har min mamma varit här för jag har varit svimfärdig av feber och andningssvårigheter. Men nu är det äntligen Fredag. Fredagen innan jag börjar skolan och idag har jag fixat kurslitteratur, registrerat mig samt skaffat en användare för att kunna följa föreläsningar via datorn. Värsta Sci-fi-grejen!
 
Snart vankas det kantarellmacka. Svampen (eller "Bammen" som barnen säger) plockades förra helgen då vi idyllade oss i skog och mark. Barnen var facinerade över att vi fikade ute, sittande på ett träd som ramlat... de åt blåbär som aldrig förr och bar svampkorgar glatt medan de strävade fram över stock och sten. Det var verkligen härligt, även för mig som inte gärna befinner mig i skogen så länge ormar kan vara vakna...
 
Jag har många inlägg i huvudet som ska knappas när jag har mer ork.
Trevlig helg på er!!
 
 
 
 
 
 


Regina

Vilka mysiga bilder! Se till att vila ut så mycket du kan i helgen så du startar studierna pigg och glad!
Ha en härlig fredagskväll.
Kram



URL:


Moffa

Hallo. Vilka underbara bilder från "blåbärs skogen. så fina söner ni har. Nu önskar jag av hela mitt hjärta att du får bli riktigt frisk till imorgon, så även med guldklimparna Otto o Vilgot. Givetvis så önskar jag detsamma för Samuel. Kramar



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?