Tvångsmässig rea-freak

Okej, klickade precis hem ungarnas vinteroveraller för hösten...
Låter helknas men låt mig förklara. www.kompaniknut.se har just
nu 30% rabatt på allt utom det absolut nyaste. Dessa overaller från
Katvig är vattentäta, andas och har tejpade sömmar samt två dragkedjor.
De var nedsatta från 1099kr till 549kr!! Bara det, liksom, lägg sedan till
(eller egentligen dra ifrån) 30% och jag har vad jag kallar ett riktigt klipp!!
För, i runda slängar, 750kr har jag overaller, BRA sådana, till båda ungarna.
Dessutom i en storlek som bör passa dem under hela nästa vinter.
 
Ibland lönar det sig att vara tvångsmässig rea-freak! Om man pallar att
handla direkt förståss. Maken fick tvinga mig att klicka på köp direkt, av
rädsla att de ska ta slut, annars hade jag säkert sumpat möjligheten genom
att tvångsmässigt leta vidare...
 
Hail to the queene of fynd!!


Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Jätte bra fynd ju. Det ska du vara nöjd med.

Har en tävling i bloggen där du kan vinna en sångpåse. Avslutas 27/4. Delta gärna: http://lottizdays.blogg.se/2013/april/tavling-vinn-en-sangpase-fran-oskar-och-ellen-2.html



URL: http://lottizdays.blogg.se


Sofia

Jag hittade hit när jag googlade just denna fina overall. Jag råkar också ha tvillingar och har kommit över ett ex av sagda exemplar men letar givetvis efter en till. Det är möjligtvis inte så att dina är i stl 74, att du har dem kvar, och att du skulle vilja sälja?
Med vänlig hälsning,
Vän av fynd!

Svar: Hej Sofia! Som vän av fynd skulle inget göra mig gladare än att få sälja en vidare. tyvärr så har jag två ex i barnens nuvarande storlek och ska alltså använda dem denna säsong. Förra året körde vi på villervallas overaller och jag köpte dem stora i stl 86. Dessa har jag kvar men det blir ju inte samma sak och kanske lite stort...Alltid kul att "springa på" en annan tvillingmamma! Hoppas att du tittar in fler gånger. Om du behöver annat i stl 74 kan du alltid kolla med mig. Förråden är rätt fulla =)
MVH/ medlem i fynd-klubben
aliaslillamy



URL:


Sofia

Ja nu ser jag att inlägget inte är så gammalt. Vet inte varför jag trodde det. Jag får leta vidare efter overallen, den verkar vara svår att hitta dessvärre. Men först ska jag kika runt lite på din fina blogg :)

Svar: Jaa, jag tror jag hade en djävla tur helt enkelt =) Kul att du tittade in, välkommen!!
aliaslillamy



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?