spagettikastning

Hjääälp!! Var kommer ni ifrån alla nya läsare!!
* Får omedelbart prestationsångest, vill sluta blogga menändåinte, gnisslar med
tänderna och sliter mitt hår. Men blir också glad, vill skriva mer, bättre HJÄLP!*
 

Så då har vi avhandlat dagens panikångestattack. PjUh!
Idag morrar värken dovt, vill stoppa mig, hålla mig tillbaka.
En timme ute med gossarna hjälpte... inte eftersom de ville utforska precis hela gården.
Vilgot klättrade upp på släpen och föll huvudstupa från högsta stället medan jag var upptagen
med att fånga Otto som dödsföraktande KASTADE sig från ovan nämnda släp. Gissa om lekhjälmarna
känns som välinvesterade pengar?!? Jisses! Sedan fick de psykbryt eftersom mamman VÄGRADE
servera sylt till lunch. Enbart sylt var önskemålet som avslogs, vilket ledde till gooooorm, krokodiltårar och spagettikastning. Nu har de sovit och fått MYYS ( = äpplen, russin och kex i en mugg framför tv´n) och snart ska jag börja tänka middag. Jag överväger att servera sylt, men det känns inte riktigt som att jag får med hela kostcirkeln...


Moster

Jag förstår inte...varför får dina barn inte sylt till lunch? Låter väl som en kreativ ide...men då var det det där med kostcirkeln...tänkte inte på det...

Svar: Kreativitet är ju lite min grej men även den kan det bli lite väl mycket av...Just nu leker de att de lagar mat med sina pannor och vispar. Gissa vad de lagar :D
Jag vet inte HUR mycket låtsas sylt jag klämt i mig idag!
aliaslillamy



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?