Söndagar borde utrotas

Igår hade jag söndagsångest. Tror att de flesta anfäktas av liknande symptom när söndagsmorgonen går över i söndagseftermiddag. Jag vill i alla fall tro det. Men nu är måndagen här och då känns det, konstigt nog, bättre. Jag har fortfarande ingen fungerande dator... Inga stordåds-inlägg alltså. Inga bilder och inga luftiga texter. Bara korta uppdateringar tills vi har en fungerande dator. Jag klippte ungarna igår. Snett och vint, klippte mig i handen gjorde jag oxå! Har kommit på att "Shaun the sheep" är ett genomlidbart barnprogram. Det innehåller ungarnas favorit lamm och mammas favorit, sjuk humor... Snart är det dock dags för utestund så det är bara att stålsätta sig för påklädning. Faan vad jag hatar att skriva inlägg från mobilen! Klart slut!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?