Sådetså!

Onsdag morgon. Halva veckan avklarad och jag är mer än nöjd med mig själv.
Jag har gruvat mig för den här veckan men nu är den snart över och jag har hållit
lugnet med barnen, fixat nätterna och lagat bra mat. Jag känner mig inte ens särskillt
trött. Psykiskt i alla fall...
Det är så surt när kroppen meddelar något annat än psyket.
Idag vaknade jag med migränkänningar, ont i ryggen och ett
forsande näsblod. Kroppen signalerar vilt medan hjärnan är kav lugn.
Surt!
 
Idag kommer farmor och farfar för att avlasta lite.
Igår var det skriande vår utomhus och vi promenerade till hästarna och lekte utomhus i timmar. Barnen parkerade som vanligt i en pöl med lervatten och solen sken. Underbart! Idag är det mulet och snö/regn i luften och det passar mammakroppen bra. Inget dåligt samvete om vi tar det lugnt och går i pyjamas fram till lunch. Sådetså!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?