Djävla konstigt inlägg det här....

Igår var jag så djävla sjuk och febrig men idag känns det mesta hunkydory.
Vi har varit ute, ätit mannagrynsgröt och myser nu i soffan en kortis.
Det enda som skulle kunna förbättra denna dag är en lååååång dusch,
en hink med balsam och ett nytt nagellack. Det senare lade jag mest till
för att jag längtar efter lite färg. Känner mig lite sunkig. En odefinierbar känsla
som smyger sig på ibland när jag inte duschat på ett dygn och (genom brottning)
bytt ett antal bajsblöjor. Man går liksom runt och luktar på sig själv hela tiden
förvissad om att någonstans på ens kläder finns lite bajs. Men var??
Och är det någon idé att byta när man snart ska bajsbrottas igen??
Killarna vill inte byta blöja just nu. Så är det bara. Och jag tycker tvång som
uppfostringsmetod är överskattad men i detta fall känner jag att jag måste.
Brottas alltså. De kommer att tacka mig om en sisådär 15år. I´m sure...
 
Djävla konstigt inlägg det här....
Nyckelorden är Hunkydory och bajsbrottning :)
Jag behöver lite semester.
 


Moster

Tro mig, de kommer att vara evigt tacksamma och ödmjuka...(ehh...not...) :-)

Svar: Suck! Bajsbrottning utan uppskattning "at the end of the road"
aliaslillamy



URL:


Matilda

Nu har du fått dig en ny design. Hoppas du gillar den! Funderar lite på om du istället skulle vilja ha gul/rutig bakgrund?



URL: http://matildarodin.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?