Önskas mer polerad yta?

Jag genomgår just nu svår glassabstinens...
Jag åt minst två stora glassar, med 50% körsbärsglass
och 50% mörk choklad glass, OM DAGEN. Oh those days!!
 
Dagens fundering: Borde jag visa upp lite mer polerad yta här i bloggen?

Jag menar, ta tex mitt förra inlägg där jag listade saker jag kommer att sakna och Nutella var med typ tre gånger...
Kanske skulle listan ha sett ut så här (keep an open mind):
 
Saker jag kommer att sakna:

Soliga långpromenader
Oliver, ruccola och olivolja
Idylliska småbarnsskratt
Hurtiga långa trappor överallt
Hårda sängar som får en att älska att få stiga upp
 
Saker jag inte kommer att sakna:

Nutella, det är FÖÖR sött...
Lata dagar i skuggan, jag blir så rastlös
Snabba kolhydrater: Pizza, pasta och smördeg
 
...
 
Gick någon på den??
Kan det vara att föredra??
Hur många dagar skulle jag kunna hålla den stilen uppe? :)
Njaa, jag kör nog på den gamla beprövade ärligheten.
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?