Isolerade bebbs

Redan i sommar passade jag på att köpa en fantastisk villervalla-overall på 30% rea.
De hade bara en och då började jakten på en likadan fast i annan färgkombination.
Jag kollade tradera och blocket maaniskt samt kollade alla butiker som kunde tänkas ha.
Tillslut fick jag tag i en, i nyskick, för halva summan av den första - Lycka! Höstmössor
har jag undersökt minituöst för att hitta lika bra som vi hade förra hösten. Ville ha lagom
tjocka, med snören och öronlappar. Insåg att jag inte skulle komma undan billigare än
villervallas egen hemsida om jag ville ha rätt modell så jag "unnade" gossarna varsin
ny mössa i ekologisk bomull och fina ränder. Kändes lyxigt.
Nu är bebbsen isolerade för hösten och tillsammans med defodrade jeansensom maken
spontanhandlade på lindex känns garderoben komplett. Kanske inte så intressant att läsa
om men det får mig att känna mig väl till mods inför kallare tider.
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?