Idag ska jag

Godmorgon! Blä!
Här skulle det egentligen vara ett positivt inlägg om allt jag ska försöka åstadkomma
men det försvann när jag publicerade och att återskapa gammal inspiration är aldrig
kul. Så det blir inget i detta inlägg. Ägnar istället energin åt att hata tekniken och blogg.se
 
Äh, en liten lista kan jag kanske bajsa fram, idag ska jag:
 
* Hindra Ville från att klättra upp på bordet
* Hindra Otto från att bita Vilgot (svårare än det låter)
* Hindra Vilgot från att knuffa Otto (inte heller lätt)
* Inte störa mig, allt för mkt, på dumma människor (alternativt
inte titta på "Svenska Hollywoodfruar" så blir det lättare)
* Hålla mig inne, i vardagsrummet, på värmefilten och njuta av regnet
* Dricka kaffe och snusa (en lätt punkt)
* Skanna Tradera efter fynd
* Låta bli att ha ångest för de nya vinterskorna jag köpte, dyrt, igår
 
God Måndag!
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?