Trasig telefon

Till er nära och kära som försökt ringa mig.
Jag kan se att ni ringt men kan inte prata i telefonen då micken är trasig!
Mobben har nämligen badat i kaffe! Sms:a eller vänta ngn dag.
 
Puuuuss på er!
 


Sara - om livet så som det kan vara

men oj, haha. Hoppas att den kanske fungerar om den får torka lite. Har haft turen att inte doppa något elektroniskt i kaffe än, men jag antar att jag inte ska ropa hej med en vild 2,5 åring i huset =)

Mysig blogg!

Kram

Svar: Joho!! Man vet aldrig vad de korta personerna i ens hem kan ställa till med :)Även om detta exemplet ska skyllas på mamman. Jag är nämligen expert på att dränka mobiler. En svensk mobilseriemördare om man så vill.
Välkommen hit Sara! Ska kolla in din blogg så fort tillfälle ges!
aliaslillamy



URL: http://pillrigt.blogspot.com





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?