I helgen

I helgen har jag hunnit vara på Ikea med kompisar, druckit bubbel, varit på födelsedagskalas, gått på bio (Avengers! Hurra!), krattat, ätit gott och gosat med bebisar. Men bebistiden rinner ut. Nu är de mer små barn än bebisar. En insikt som kommit under helgen. Än klamrar jag mig fast vid bebis-tiden men det börjar vara dags att släppa taget om den. Snart. Inte riktigt nu, men snart. På fredag fyller de ett år och en vecka senare fyller jag trettio. Jag är vuxen och de är barn. Då varje framsteg är fantastiskt sörjer jag bebistiden och ser fram emot småbarnstiden.


Sofia Ekström

det låter som en härlig helg!



ouuuh, jag kan tänka mig att det är jobbigt, fasen, jag kan inte ens slänga trasigt porslin,utan det får stå framme ett tag så jag hinner vänja mig.



men barn är härligare än bebisar, så jag tycker att du har det fina framför dig!



kram



URL: http://ekstromsofia.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?