You rock my bebbs!

Bebbsen växer så det knakar och gåvorna de får hinner de ibland bara
använda några gånger. Av tant Malin och Farbror Martin fick de dessa
bodys med mammas favoritband på bröstet: Nightwish!







jenny p

!! Min 1.5 år yngre lillebror älskade också Nightwish när vi var yngre! Så hela min tonårstid är i princip ackompanjerad av bandet då han naturligtvis hade tusen gånger högre stereohögtalare än mig, vilka dånade ut musiken inte bara rakt in på mitt rum utan i precis hela huset. Gick man utanför huset på vägen hörde man hur basen skakade.. Detta fick mig tyvärr att hata självaste musiken. Men det är ändå ganska roliga minnen! Hur jag satt där med mina Håkan Hellström-skivor och tappert försökta överrösta dom jävla Nightwish men aldrig någonsin lyckades.. :D De där bebisarna ni har alltså. De är så söta. Mitt stora barn frågade mig om tvillingar igår och då visade jag henne bilder på Vilgot och Otto!



URL: http://brunheten.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?