Tvillingmamma goes redhead!

Jag hade tänkt vänta med detta inlägg tillsde allra närmaste hade sett mitt
eldiga hår, men nu behöver jag något kul och kan inte hålla mig längre.
Njut av ett helt igenom ytligt inlägg:

Före


Efter ett antal timmar hos frissan:



Klänningen är ett loppisfynd för dryga 50-lappen och i bakgrunden syns
storkok på plommonmos.

Tillägg: Glömde ju tala om vem som stått för denna förvandling. Det var Susanne på La Vouge som
jobbade häcken av sig i flera timmar för att få mitt hår rött! Jag är toknöjd!


moster

WOW! Skitsnyggt Julia! Du var snygg innan, ,men nu...:-)



URL:


Nina

Sinnessjukt snyggt. Kaxigt rött, passade dig perfekt.



URL: http://Ninaruthstrom.se


Matilda

Men Julia! Oj så oväntat, men SÅ SNYGG FÄRG! Exakt den färgen jag önskar att jag vågade göra :) Vad avundsjuk jag blir.



URL: http://matildarodin.blogg.se/


mmm

Fränt,fast du får nog sparka mormorsmor på smalbenet om vi möts.

Allt är okej som gör dej glad.Jag kommer gärna till dej, fast nu är vi förkylda så det ska ni slippa.I alla fall duger jag till kusmat.vet du vad det är.

Kusmat är någon man har till hands om självaste KUSEN kommer, då får han ta kusmaten i stället,och man själv kommer undan.

mormorsmor



URL:


mmm

Fränt,fast du får nog sparka mormorsmor på smalbenet om vi möts.

Allt är okej som gör dej glad.Jag kommer gärna till dej, fast nu är vi förkylda så det ska ni slippa.I alla fall duger jag till kusmat.vet du vad det är.

Kusmat är någon man har till hands om självaste KUSEN kommer, då får han ta kusmaten i stället,och man själv kommer undan.

mormorsmor



URL:


Sofia Ekström

två tankar: fantastiskt hår (verkligen fantastiskt, ett riktigt svall!) och fantastisk kökstapet.



URL: http://ekstromsofia.blogg.se/


Alex

Meeeh, jag kommer inte att kunna fokusera på varken burgare eller normkritikdiskussion imorgon, bara vara helt dreglande förälskad i dig och ditt nya svall. Galet snyggt! Powerkvinna, lagom till 8 mars!



URL:


Sofie

Sååå himla snyggt det blev! Passar dig perfekt.... och himla snygg klänning oxå. :)



URL: http://sofiesilwer.blogg.se/


Thea

så sjukt snyggt, har åxåt tänkt att färga håret fast lite mer röd färg :)



URL: http://theasliiv.blogg.se/


Jenny Andersson,

Jättesnygg hårfärg julia. Och håller även med sofie. Vilken fin klänning



URL:


Viola 22årig tvåbarnsmamma

Snyggt!



URL: http://mummyfied.blogg.se/


gammelmoster

Häftigt!!



URL:


Alex igen

Haha, du skirver eminenta inlägg om normkritik, genusfällor, IVF-behandlingar och vardagsfeminism. Renderar i sisådär 0-2 kommentarer per inlägg. Men färga håret rött och BAM, spräck 10-kommentarersgränsen med en gång. Ergo, nästa gång du färgar håret och tar kort, bär en skylt med ditt viktigaste budskap på så kanske någon tar ställning.



URL:


sven strandgren

Brukar kalla dej min "prinsessa" . känns fel nu.........vad skall man säga...... Du är så vacker så man hittar ej orden.......................å då är ju jag en riktig ordbajsare......

Hade önskar pappa sven



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?