Rekomendation

Igår hade jag så när gjort slut på min tålamodskvot redan på förmiddagen.
Dagen kändes lång, bebbsen arga och jag själv som en urvriden trasa.

Så kom hon. Med solsken till mig. Äpplet i mitt öga, snödroppen i min rabatt.
Hennes ljuvliga unge sov sådär som barn bara gör på film eller i sällsynt oärliga bloggar.
Mina levde rövare så där som mina bebisar gör. Vi pratade, drack kaffe som stått på
för länge och lekte på golvet med bebbsen. Så åkte hon igen och jag hade fyllt på med energi som räckte, precis tills maken kom hem!

Att två människor, med relativt lite energi kvar, kan träffas och gå ifrån mötet med mer energi
ger hopp. Som vanligt konstaterar jag att vi borde träffas mer, få ut lite bitar över från livspusslet till varandra. Att ha en Alex i sitt liv rekomenderas :)


Alex

Äh, jag har en alex i mitt liv jämt och ständigt och inte är det då så mycket att skryta med ;) En Julia däremot... Och tänk vilken tur att hon valde att sova just igår, sedan vaknade hon med nästa 40 graders feber och efter det har det inte varit så mycket filmbebis över henne. Well, skräckfilm. Typ... Scream!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?